Fijne, snelle, prettige behanding en ook nog gezellig en lekker een bakje koffie!
Treatment by Kayleigh•Hard Gel Extensions & Overlays
Silvia•over 8 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel,acrylnagels mooi opgezet,ben zeer tevreden
Treatment by Kayleigh•Hard Gel Extensions & Overlays
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Top!
Treatment by Kayleigh•Hard Gel Extensions & Overlays
Dieke•over 8 years ago
Verified review
Ik heb nou al een aantal keer een gellak manicure gehad en ben er tot nu toe super tevreden over. De Gel blijft goed zitten zeker wel 1,5 a 2 weken. En het is zeker elke keer weer gezellig om langs te komen.
Treatment by Kayleigh•Gel Nails Manicure
Melene pasman•over 8 years ago
Verified review
Gezellige schone salon. Ik kom regelmatig bij kayleigh voor mijn nagels, hele aardige meid en ik ben altijd tevreden!