Fijne, snelle, prettige behanding en ook nog gezellig en lekker een bakje koffie!
Behandeling door Kayleigh•Gelnagels
Silvia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel,acrylnagels mooi opgezet,ben zeer tevreden
Behandeling door Kayleigh•Gelnagels
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Kayleigh•Gelnagels
Dieke•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb nou al een aantal keer een gellak manicure gehad en ben er tot nu toe super tevreden over. De Gel blijft goed zitten zeker wel 1,5 a 2 weken. En het is zeker elke keer weer gezellig om langs te komen.
Behandeling door Kayleigh•Gellak manicure
Melene pasman•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige schone salon. Ik kom regelmatig bij kayleigh voor mijn nagels, hele aardige meid en ik ben altijd tevreden!