Mooie nieuwe salon en mijn voetjes stralen altijd weer na een pedicure behandeling bij Esmé. Een aanrader!
Nanda•almost 10 years ago
Ze is 1 geweldige gezellige vrouw
Sylvia•almost 10 years ago
Verified review
Ik heb veel gehad aan haar advies en de behandeling was super fijn en zorgzaam en relaxed.
Emy•almost 10 years ago
Verified review
Pedicure en gezichtsbehandeling laten doen door Esmé. Fijne behandeling, erg zorgvuldig. Is zeer kundig.
Esmé heeft een nieuwe salon, die erg prettig is ingericht.
Ik kom zeker terug voor deze behandelingen.
Ineke•almost 10 years ago
Dit was mijn eerste facial behandeling en ik ben zeer tevreden. Ik heb tijdens de behandeling ook mijn wenkbrauwen laten harsen en ik ben erg blij met het eindresultaat.