Fijne behandeling en goede uitleg gekregen. Esmé is erg enthousiast en staat achter al haar behandelingen en producten.
Anonymous•almost 10 years ago
Ik ben erg tevreden over de pedicure behandeling! Bovendien is Esmé erg vriendelijk en de salon ziet er prachtig uit.
Neeltje•almost 10 years ago
Ze heeft eerst een huidanalyse gedaan en alle stappen die ze daarna nam heeft ze uitgelegd hoe en waarom. Ik kom zeker nog een keer terug voor een volgende behandeling.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Vandaag bij Beauty by esme mijn wimpers laten verven en fijne salon. Een salon die ik zeker aan kan bevelen.
Susanne•almost 10 years ago
Vandaag bij Beauty by esme mijn wimpers laten verven en fijne salon. Een salon die ik zeker aan kan bevelen.