Ik was vandaag voor het eerst bij Esme. Het is erg goed bevallen. Ze verteld precies wat ze gaat doen en waarmee. Ze houd rekening met je wensen, klachten of andere vragen. Helemaal top!
Melanie•about 11 years ago
Verified review
Was hier voor de eerste keer. Heerlijk ontspannen.
marjo•about 11 years ago
Verified review
Vakbekwame jongedame met een gezellige klets! ????
Yvonne•about 11 years ago
Verified review
Esmee is erg professioneel en is een hele vriendelijke en enthousiaste jonge dame.
Je kunt allerlei soorten behande-lingen boeken; pedicure, manicure, gel nagels, schoonheids- behandeling, etc, dus je kunt ook combi afspraken maken als je jezelf of een ander wilt verwennen.
Gewoon doen !
Angelique•about 11 years ago
Verified review
Deskundig, zorgvuldig, betrouwbaar en heel ontspannen.