Ik was vandaag voor het eerst bij Esme. Het is erg goed bevallen. Ze verteld precies wat ze gaat doen en waarmee. Ze houd rekening met je wensen, klachten of andere vragen. Helemaal top!
Melanie•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Was hier voor de eerste keer. Heerlijk ontspannen.
marjo•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakbekwame jongedame met een gezellige klets! ????
Yvonne•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Esmee is erg professioneel en is een hele vriendelijke en enthousiaste jonge dame.
Je kunt allerlei soorten behande-lingen boeken; pedicure, manicure, gel nagels, schoonheids- behandeling, etc, dus je kunt ook combi afspraken maken als je jezelf of een ander wilt verwennen.
Gewoon doen !
Angelique•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig, zorgvuldig, betrouwbaar en heel ontspannen.