Heerlijke pedicurebehandeling met goede uitleg en vriendelijk geholpen. Aanrader.
Wendy•bijna 12 jaar geleden
Geverifieerde review
Luxe pedicurebehandeling gehad met heel veel extra info en weetjes die ik nog nooit bij een andere pedicure had gehad. Esmé werkt heel kundig en nauwkeurig en ik ga zeker weer terug!
Wendy•bijna 12 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste pedicurebehandeling sinds lange tijd! Het is me fantastisch bevallen. Esmé is kundig, vriendelijk en zorgzaam. Ik heb meteen volgende afspraken vastgelegd! Aanrader!