een professionele, zorgzame en vriendelijke ervaring
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Een hele fijne en goede gezichtsbehandeling gehad. Aansluitend hand en voet massage wat het toch wel af maakt. Erg tevreden gelijk een nieuwe behandeling ingepland.