een professionele, zorgzame en vriendelijke ervaring
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne en goede gezichtsbehandeling gehad. Aansluitend hand en voet massage wat het toch wel af maakt. Erg tevreden gelijk een nieuwe behandeling ingepland.