Beauty by Denice Reviews

Luit Blomstraat 46, 3555TH Utrecht

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,7
155 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Denice is een erg sympathieke en aardige vrouw met een gezellig praatje. Er was niet zoveel aan mijn gezicht te doen, omdat mijn huid er goed en schoon uitzag. Wat ik daardoor heb gemist is een gezicht- nek en schoudermassage. Maar dit hoort misschien niet meer bij de behandeling? Er is bij mij geen apparaat gebruikt voor de Microdermabrasie. Wel is mijn gezicht handmatig gescrubd. Helaas is er geen vermindering van de pigmentvlekken.
Fijne salon, altijd goede service en erg blij met het resultaat! Dit was mijn eerste keer microdermabrasie en door de goede uitleg en het mooie resultaat zeker voor herhaling vatbaar.
De wimpers zijn erg mooi en ik voel ze helemaal niet zitten. Ze keek ook heel goed wat het beste bij mij zou passen en ondanks dat het eigenlijk een duurdere behandeling was hoefde ik dat niet bij te betalen. Ik krijg alleen maar complimenten! :)
Denice is super aardig. Ik had mijn nagels laten doen bij mij haar. Het was erg mooi geworden. Nu heb ik mijn wimpers bij haar laten doen. Ik ben der heel erg blij mee, heel mooi en vol gemaakt. Precies zoals ik wilde. Zeker een aanrader.
Fijne manicure, zacht met de vijl en Denise helpt graag mee met het uitzoeken van een mooie kleur of nailart. Bij de wenkbrauwen houd ze een mooie natuurlijke vorm aan en schat ze de kleur goed in. Zeer tevreden!
15
1
15
16
17
22
17