Ben zo blij met mijn wimperlift en browlamination, heel erg bedankt!! Ik kom zeker terug ❤️
Ebru•almost 2 years ago
Verified review
Hele fijne service en behandeling. Ook super tevreden met het resultaat. Raad het iedereen aan 😍
Berfin•almost 2 years ago
Verified review
Super fijne behandeling en super gezellig zoals altijd, en wauw me wenkbrauwen love it 😍❤️
Deborah•almost 2 years ago
Verified review
Nu al een aantal keer bij Rosita mijn lashlift & browlami gedaan en altijd super mooi resultaat! Een hele lieve leuke meid, ik blijf zeker vaker komen. Bedankt babes!🩷
Youssra•almost 2 years ago
Verified review
Hele lieve meid, ze legt alles duidelijk uit wat ze gaat doen tijdens de behandeling.
Ze is erg vriendelijk, leuk om mee te kletsen :).