Ben zo blij met mijn wimperlift en browlamination, heel erg bedankt!! Ik kom zeker terug ❤️
Ebru•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne service en behandeling. Ook super tevreden met het resultaat. Raad het iedereen aan 😍
Berfin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling en super gezellig zoals altijd, en wauw me wenkbrauwen love it 😍❤️
Deborah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu al een aantal keer bij Rosita mijn lashlift & browlami gedaan en altijd super mooi resultaat! Een hele lieve leuke meid, ik blijf zeker vaker komen. Bedankt babes!🩷
Youssra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve meid, ze legt alles duidelijk uit wat ze gaat doen tijdens de behandeling.
Ze is erg vriendelijk, leuk om mee te kletsen :).