Aardige dame die goed weet wat ze doet. Ik ben tevreden over het resultaat en zal hier zeker vaker terugkomen :)
Oumaima•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over eindresultaat, super vriendelijke dame gaf uitleg wat ze aan het doen was en dacht mee , ze heeft echt goed geluisterd naar mn wensen!!
Fatmanur•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wow in 1 woord geweldig, ik ben zo blij met het resultaat van mijn wenkbrauwen. Ik dacht eerst dat de kleur te donker was, Rosita stelde mij gerust. De volgende dag wist ik niet wat ik zag, dit zag er zo mooi en natuurlijk uit.
Rkia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ben heel met mijn wenkbrauwen hele lieve dame die alles goed uitlegd. Eerste keer dat brow lamination heb gedaan komt zeker vaker teurg dankjewel