Ik heb voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en ze kwamer er echt prachtig uit! Ben er super blij mee, ook hele lieven dames!
Romaissa •2 months ago
Verified review
Ik ben onwijs goed geholpen! Er is vooraf gevraagd naar mijn wensen en tussendoor ook goed gecommuniceerd voordat iets werd gedaan zodat het aangepast kon worden. Maar ik was enorm tevreden en kom zeker vaker terug!
Firdaouss•2 months ago
Verified review
Snel klaar en er werd goed uitgelegd wat er allemaal zou gebeuren
Treatment by Styliste Lexi (BROWS/LASHES)•Brow Lamination
AJLA•2 months ago
Verified review
Ga altijd tevreden weg uit de salon
Santoecha •2 months ago
Verified review
Top service en heel mooi resultaat! Ik kwam binnen en werd goed ontvangen door Rosita en Deborah. Gezellig kletsen en leuke verhalen.