Ik heb voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en ze kwamer er echt prachtig uit! Ben er super blij mee, ook hele lieven dames!
Romaissa •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben onwijs goed geholpen! Er is vooraf gevraagd naar mijn wensen en tussendoor ook goed gecommuniceerd voordat iets werd gedaan zodat het aangepast kon worden. Maar ik was enorm tevreden en kom zeker vaker terug!
Firdaouss•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel klaar en er werd goed uitgelegd wat er allemaal zou gebeuren
Behandeling door Styliste Lexi (BROWS/LASHES)•Wenkbrauwen lamineren
AJLA•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ga altijd tevreden weg uit de salon
Santoecha •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top service en heel mooi resultaat! Ik kwam binnen en werd goed ontvangen door Rosita en Deborah. Gezellig kletsen en leuke verhalen.