Geweldig, heel goed gedaan! Ze weet precies wat ze doet. Dit is de tweede keer dat ik kom en voor de tweede keer ben ik ontzettend tevreden. Zeker een aanrader!
Miryam•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Perfectie
Yaprak•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer en het word goed gedaan. Ben super tevreden dank jawel!
Amal•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben super tevreden over het resultaat van mijn browlamination, ik heb namelijk niet zoveel haartjes op mijn wenkbrauwen, maar Rosita heeft er echt voor gezorgd dat ik nu mooie en volle wenkbrauwen heb die ook nog eens in een mooie vorm staan!