Echt super blij met mijn wenkbrauwen! Ze zijn heel mooi en precies hoe ik het wilde geëpileerd en precies in de juiste vorm gebracht. Er werd heel netjes gewerkt en er werd goed gekeken naar wat ik precies wou. Daarnaast was de service ook heel vriendelijk en voelde ik me erg op mijn gemak. Zeker een aanrader, ik kom hier absoluut terug!
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wenkbrauwen - threaden
Cansu Ceylan•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nagels, hele fijne salon
Behandeling door Styliste Deborah (NAILS/BROWS) •Russische manicure
Caley•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling in de salon gehad. Super bedankt!
Behandeling door Styliste Deborah (NAILS/BROWS) •Russische manicure
Yasmina•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Super goeie service, vriendelijke medewerkers!
En zeer tevreden met het resultaat.