Super blij met het resultaat en leuke muziek in de salon
Yasmina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt top !
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wenkbrauwen lamineren
madelief•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag geweest en echt top geholpen. Ben gegaan voor Browlamination incl. shapen epileren & hybrid verven . En echt resultaat is abnormaal mooi ben er heel blij mee