Ik ben blij met de lashlift! Heel mooi en natuurlijk. Precies wat ik wou! En Rosita is een hele lieve leuke meid waar je lekker mee kan kletsen. Zeker voor herhaling!
Fatin•about 2 years ago
Verified review
The only one who can touch my brows!!!
Romaissa•about 2 years ago
Verified review
Hele lieve meid! Weet goed wat ze doet, ben blij met het resultaat🥰
Given•about 2 years ago
Verified review
U are the best💕 Ik had een geweldige ervaring bij Beauty by Gonzales! Rosita is professioneel en lief.Mijn wimper botox ziet er fantastisch uit. Zeker een aanrader!♥️
Zohal•about 2 years ago
Verified review
Beste lash lift ooit gehad!
Vaker een lash lift gedaan bij andere salons, maar dit keer koos ik er voor om een lash lift te doen bij Rosita & het resultaat is echt prachtig! Wimpers staan echt mooi omhoog en duidelijke zwarte wimpers. Je merkt dat ze echt kwaliteit producten gebruikt.
Ik raad haar salon dan ook zeker aan. Service en hygiëne zijn ook zeker on point❤️🙏🏼