Het was een super fijne afspraak en ik ben heel tevreden over het resultaat! Ook leuk dat ik de behandeling tegelijk met mijn vriendin kon doen!!!
Esra•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben super tevreden over m'n lashes!! Ongeveer 3 weken terug ben ik geweest en ze zijn nog steeds super mooi. Rosita werkt zorgvuldig en gebruikt goeie producten. Ze weet heel goed wat ze doet en ik zal haar echt aan iedereen aanraden!
Ziza•about 2 years ago
Verified review
Toppie!
Betul•about 2 years ago
Verified review
Topper bedankt♥️ ben er heel blij mee en je bent echt een lieve dame
Fatima•about 2 years ago
Verified review
Ik heb de lash lift + verf en wenkbrauwen shape + verf/epileren behandeling genomen en ben zeer tevreden met het eindresultaat. Het advies dat ik kreeg was super goed en ze wist precies wat ze aan het doen was. Mijn wimpers en wenkbrauwen zien er prachtig uit. Ik raad deze behandeling iedereen aan!