Na een behandeling bij Rosita krijg ik altijd self-confidence boost. Zij maakt self-care extra speciaal en waardevol. Ik kan haar niet genoeg aanraden <3
Mina•almost 2 years ago
Verified review
the best one ❤️❤️💙❤️
Mika•almost 2 years ago
Verified review
Zit echt prachtig, heel voorzichtig en mooi gedaan super blij mee!
Ilayda•almost 2 years ago
Verified review
The best ❤️💙
Mika•almost 2 years ago
Verified review
Omg! Ze is super lief, duidelijk. Appt je met alle informatie die je nodig hebt tot op de puntjes. Ze is boven alles nog super hygiënisch. EN HET RESULTAAT IS AMAZING! ik heb na 5 jaar eindelijk super mooie wenkbrauwen. Dankjewel!!!!