Na een behandeling bij Rosita krijg ik altijd self-confidence boost. Zij maakt self-care extra speciaal en waardevol. Ik kan haar niet genoeg aanraden <3
Mina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
the best one ❤️❤️💙❤️
Mika•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zit echt prachtig, heel voorzichtig en mooi gedaan super blij mee!
Ilayda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The best ❤️💙
Mika•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Omg! Ze is super lief, duidelijk. Appt je met alle informatie die je nodig hebt tot op de puntjes. Ze is boven alles nog super hygiënisch. EN HET RESULTAAT IS AMAZING! ik heb na 5 jaar eindelijk super mooie wenkbrauwen. Dankjewel!!!!