Allereerst wil ik zeggen dat ik super blij met het resultaat ben, mijn wimpers zien er voller, langer en gezonder uit. Was een gezellig uurtje waarbij de tijd ook snel ging. Ik kom zeker nog terug! ❤️
Novin •about 2 years ago
Verified review
Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Zij is een hele lieve dame, vrolijk en erg professioneel🥰
Sabrine•about 2 years ago
Verified review
Super blij mee!!
Amy•about 2 years ago
Verified review
Rositaaaa babe, heb geen woorden voor jou ge wel dig zoals altijd! Dikke kus🫶🏼
Romaissa•about 2 years ago
Verified review
Lieve dame, ze luistert naar wat je wilt en neemt de tijd voor je. Erg blij weer met mijn wenkbrauwen, dankjewel🫶