Allereerst wil ik zeggen dat ik super blij met het resultaat ben, mijn wimpers zien er voller, langer en gezonder uit. Was een gezellig uurtje waarbij de tijd ook snel ging. Ik kom zeker nog terug! ❤️
Novin •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Zij is een hele lieve dame, vrolijk en erg professioneel🥰
Sabrine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij mee!!
Amy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Rositaaaa babe, heb geen woorden voor jou ge wel dig zoals altijd! Dikke kus🫶🏼
Romaissa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve dame, ze luistert naar wat je wilt en neemt de tijd voor je. Erg blij weer met mijn wenkbrauwen, dankjewel🫶