Super lieve en getalenteerde vrouw! Ik heb een lashlift genomen en mijnnwimpers hebben er nog nooit zo goed uitgezien. Proces was zeer comfortabel prikte ook totaal niet in m'n ogen. Echt een aanrader!
Fatima•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en super lief en vriendelijk zeker een aanrader en zeker me nieuwe vaste plek !
Fleur•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de lashlift, en lash & brow vitamine botox behandelingen gehad, en mijn wimpers en wenkbrauwen stralen echt! Ik voel me altijd extra mooi nadat ik langs ben geweest bij Rosita. Ze neemt haar tijd, gaat precies te werk & heeft heel veel kennis over haar vakgebied. Ze is dus iemand die echt weet wat ze moet doen én hoe. Daarnaast is ze ook echt heel gezellig en voelt het eerder als hanging out dan een afspraak. Ik kan haar niet genoeg aanraden! ♥️
Mina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat van de lashlift! My lashes have never looked better✨
Boutaina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Supper fijne meid legt uit wat ze doet wat enorm fijn is zo dat je weet wat je kan verwachten. Het was mijn eerste keer en ben zeer tevreden over zowel de behandeling als het resultaat 🥰