Rosita gaat heel professioneel aan het werk, geeft goed advies, heeft me zelfs last minute kunnen inplannen onlangs ze volgeboekt was🥹. Echt een topper. Resultaat na lash lift ook gelijk zichtbaar. Zeker aan te raden voor iedereen!
Imane•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top ervaring! Er word super geluisterd naar je wensen en vragen. Fijn gesprek gehad en duidelijke uitleg over de aftercare.