The wax service was excellent! I really recommend it.
Marina•almost 10 years ago
Verified review
ontvangst zeer aardig en de pedicure heeft ook haar best gedaan een sympathieke dame die niet gejaagd mijn voeten behandelde. De enige wat mij tegenhoud voor de toekomst is de prijs elke maand 38.00 euro is teveel
nebojsa•almost 10 years ago
Verified review
Very clean!
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Great pedicure!
Kelsey•almost 10 years ago
Verified review
Sandra bij Beauty by Megan maakt je nagels precies zoals je ze wilt: mooi en sexy! Heel blij mee!