The wax service was excellent! I really recommend it.
Marina•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
ontvangst zeer aardig en de pedicure heeft ook haar best gedaan een sympathieke dame die niet gejaagd mijn voeten behandelde. De enige wat mij tegenhoud voor de toekomst is de prijs elke maand 38.00 euro is teveel
nebojsa•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Very clean!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Great pedicure!
Kelsey•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Sandra bij Beauty by Megan maakt je nagels precies zoals je ze wilt: mooi en sexy! Heel blij mee!