Really nice ladies, clean and comfy place! Loved it !
Giorgiana•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak, topservice. Heel netjes gedaan!
Jacqueline•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede wax gehad. Mooie salon en aaardige mevrouw. Ik kom zeker terug voor een volgende wax behandeling
Fadoua•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg prettige sfeer, alles netjes schoon, mooie pedicure behandeling gehad met shellack. Zeker een aanrader!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer goede behandeling gehad bij Beauty by Megan. Eindelijk een salon die het verschil weet tussen een echte pedicure behandeling en gewoon nagels lakken. En dit voor een zeer scherpe prijs! Manicure ook keurig, handen en voeten zien er prachtig uit. Ik kom zeker terug.