Vriendelijk personeel, fijne en schone salon, goede service, de dames weten van wanten wb manicure & pedicure
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Deze keer alleen gellac verwijderd en zelfs dit was ren geweldige ervaring: snel en buiten met gezonde, onbeschadigde nagels. Heb ik nog niet eerder gehad. Megan is mijn nieuwe salon ;)
Leonie•almost 10 years ago
Verified review
Top salon, eigenaresse weet wat ze doet en doet het goed. Nu een paar keer geweest en tevreden met resultaat. Ga na mijn vakantie zeker weer terug!
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Super goede en snelle service!
Ik kom er altijd heel tevreden weer vandaan
Juliette•almost 10 years ago
Verified review
Mooie salon, schoon, en hele lieve leuke meiden die er werken! Heb een goede manicure met shellack gehad.