Vriendelijk personeel, fijne en schone salon, goede service, de dames weten van wanten wb manicure & pedicure
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze keer alleen gellac verwijderd en zelfs dit was ren geweldige ervaring: snel en buiten met gezonde, onbeschadigde nagels. Heb ik nog niet eerder gehad. Megan is mijn nieuwe salon ;)
Leonie•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon, eigenaresse weet wat ze doet en doet het goed. Nu een paar keer geweest en tevreden met resultaat. Ga na mijn vakantie zeker weer terug!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede en snelle service!
Ik kom er altijd heel tevreden weer vandaan
Juliette•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, schoon, en hele lieve leuke meiden die er werken! Heb een goede manicure met shellack gehad.