T was mijn eerste x. Ik had super veel pijn... Was gewn even een kwestie van wennen, de pijn doorkrijgen. Maar door de service.. Ben ik er super doorheen gekomen, dat maakte alles goed. K heb super veel gelachen. K kom zeker terug.
Sefanja•almost 11 years ago
Verified review
Really friendly and punctual, very easy going and therefore an easy wax appointment. Will definitely go back in a month's time :)
Adina•almost 11 years ago
Verified review
Super tevreden met de pedicure en shellac! Hele lieve vrouw, niet duur en mooi resultaat.
Brenda•almost 11 years ago
Verified review
Megan is flexibel, secuur en heel aardig. De salon is qua interieur niet bijzonder maar de service van Megan maakt dit meer dan goed.
Muriël•almost 11 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden over Megan en haar behandeling. De studio is erg rommelig en ziet er niet schoon uit. Je waant je niet in luxe zoals je dat bij een ontspannende pedicure wil. Dat is jammer.