De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
4985 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
T was mijn eerste x. Ik had super veel pijn... Was gewn even een kwestie van wennen, de pijn doorkrijgen. Maar door de service.. Ben ik er super doorheen gekomen, dat maakte alles goed. K heb super veel gelachen. K kom zeker terug.
Really friendly and punctual, very easy going and therefore an easy wax appointment. Will definitely go back in a month's time :)
Super tevreden met de pedicure en shellac! Hele lieve vrouw, niet duur en mooi resultaat.
Megan is flexibel, secuur en heel aardig. De salon is qua interieur niet bijzonder maar de service van Megan maakt dit meer dan goed.
Ik ben heel tevreden over Megan en haar behandeling. De studio is erg rommelig en ziet er niet schoon uit. Je waant je niet in luxe zoals je dat bij een ontspannende pedicure wil. Dat is jammer.