Ik werd goed verwelkomd en alles werd goed uitgelegd.
Renée•over 6 years ago
Verified review
Mooie wimpers, prachtig pand!
Martine•over 6 years ago
Verified review
Ik vond het geweldig,de ontvangst was warm en heel persoonlijk.Goed gekeken naar mij als persoon.Wat bij mij past,waardoor de spanning voor de behandeling geheel weg viel.Kortom prima echt een aanrader!
Tineke•over 6 years ago
Verified review
Ik ben zo blij als een kind met mijn nieuwe one to one lashes, waarom heb ik dit niet eerder gedaan? de behandeling duurt ongeveer ander half uur... in de salon is het rustig waardoor ik stiekem een mini powernap heb gedaan! Leuke meiden & top service, ik kom er zeker terug!
Kelly•over 6 years ago
Verified review
Duidelijke alles uitgelegd en genoeg informatie gegeven. Fijne sfeer in de salon, leuke meiden!