Ik werd goed verwelkomd en alles werd goed uitgelegd.
Renée•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie wimpers, prachtig pand!
Martine•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het geweldig,de ontvangst was warm en heel persoonlijk.Goed gekeken naar mij als persoon.Wat bij mij past,waardoor de spanning voor de behandeling geheel weg viel.Kortom prima echt een aanrader!
Tineke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo blij als een kind met mijn nieuwe one to one lashes, waarom heb ik dit niet eerder gedaan? de behandeling duurt ongeveer ander half uur... in de salon is het rustig waardoor ik stiekem een mini powernap heb gedaan! Leuke meiden & top service, ik kom er zeker terug!
Kelly•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke alles uitgelegd en genoeg informatie gegeven. Fijne sfeer in de salon, leuke meiden!