Great BIAB as always and lovely color. Ana did amazing job with fixing my nails! I will keep coming back
Treatment by Anna Krstic•Nail or Gel Polish Removal
Elisa•over 2 years ago
Verified review
Altijd fijn! Lekker kletsen, fijne behandeling en altijd super tevreden met het resultaat!
Treatment by Mariyam •Eyebrow Waxing
Linda•over 2 years ago
Verified review
Uitgebreide pedicure. Met goede zorg. Kom zeker nog eens terug
Treatment by Mariyam •Gel Nails Pedicure
Myrthe•over 2 years ago
Verified review
She is very perfecionist which I love!
Treatment by Anna Krstic•Builder Gel Manicure
Carina•over 2 years ago
Verified review
Dit is een thuis salon, ik miste een muziekje en vond het een beetje ‘rommelig’ in de ruimte. Maar de behandeling was prima en medewerker heel vriendelijk!