Great BIAB as always and lovely color. Ana did amazing job with fixing my nails! I will keep coming back
Behandeling door Anna Krstic•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Elisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn! Lekker kletsen, fijne behandeling en altijd super tevreden met het resultaat!
Behandeling door Mariyam •Wenkbrauwen harsen
Linda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitgebreide pedicure. Met goede zorg. Kom zeker nog eens terug
Behandeling door Mariyam •Gellak pedicure
Myrthe•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She is very perfecionist which I love!
Behandeling door Anna Krstic•Builder gel manicure
Carina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is een thuis salon, ik miste een muziekje en vond het een beetje ‘rommelig’ in de ruimte. Maar de behandeling was prima en medewerker heel vriendelijk!
Behandeling door Mariyam •Wimpers en/of wenkbrauwen verven