Voor de tweede keer mijn biab gedaan en ik ben super tevreden!
Treatment by Anna Krstic•Builder Gel Manicure
Cheverley•over 2 years ago
Verified review
Super happy with the pedicure. Cosy environment and professional treatment. I totally recommend!
Treatment by Mariyam •Pedicure
Lila•over 2 years ago
Verified review
Really happy with my manicure! Very professional looks impeccable. Thank you!
Treatment by Anna Krstic•Builder Gel Manicure
Katre•over 2 years ago
Verified review
Mijn huid ziet er super uit, werd echt gekeken naar wat mijn huid nodig had. Ik miste alleen muziek op de achtergrond, er werden naar mijns inziens te weinig vragen gesteld aan mij. Er had wel netter gewerkt mogen worden er zat product in mijn mond.
Treatment by Mariyam •Classic Facials
Anoniem •over 2 years ago
Verified review
Als ik 10sterren kon geven, dan had ik dat gedaan!! Alles perfect, behandelingen, hygiëne, vakkennis.