Voor de tweede keer mijn biab gedaan en ik ben super tevreden!
Behandeling door Anna Krstic•Builder gel manicure
Cheverley•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super happy with the pedicure. Cosy environment and professional treatment. I totally recommend!
Behandeling door Mariyam •Pedicure
Lila•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really happy with my manicure! Very professional looks impeccable. Thank you!
Behandeling door Anna Krstic•Builder gel manicure
Katre•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn huid ziet er super uit, werd echt gekeken naar wat mijn huid nodig had. Ik miste alleen muziek op de achtergrond, er werden naar mijns inziens te weinig vragen gesteld aan mij. Er had wel netter gewerkt mogen worden er zat product in mijn mond.
Behandeling door Mariyam •Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als ik 10sterren kon geven, dan had ik dat gedaan!! Alles perfect, behandelingen, hygiëne, vakkennis.