Een zeer uitgebreide en professionele pedicure. Mijn ervaringen met pedicures waren best slecht dus ik was al een tijd niet geweest en mijn voeten waren er slecht aan toe. Voor deze behandeling werd echt tijd genomen en ik ben erg blij met het resultaat. Ik ga hier zeker weer terug!
Treatment by Mariyam •Pedicure
Azadeh•almost 3 years ago
Verified review
Great service and Anna is kind, clean and fast! I am definitely going back, loved the result
Treatment by Anna Krstic•Nail or Gel Polish Removal
Elisa•almost 3 years ago
Verified review
Dit is de derde keer dat ik hier kom en ik ben erg tevreden over de service 🤩. Anna werkt heel netjes en precies en ik ga altijd met een mooi resultaat naar huis!
Treatment by Anna Krstic•Builder Gel Manicure
Eliza G.•almost 3 years ago
Verified review
Deskundige en vriendelijke behandeling. Nuttige adviezen.
Treatment by Mariyam •Pedicure
Tineke•almost 3 years ago
Verified review
Deze salon is aan huis, met een verrassend fijne ruimte. Onwijs aardige vrouw en stemt de behandeling goed af op wat je huid nodig heeft. Topper met wenkbrauwen! Ik ben helemaal blij en kom zeker terug!!