Een zeer uitgebreide en professionele pedicure. Mijn ervaringen met pedicures waren best slecht dus ik was al een tijd niet geweest en mijn voeten waren er slecht aan toe. Voor deze behandeling werd echt tijd genomen en ik ben erg blij met het resultaat. Ik ga hier zeker weer terug!
Behandeling door Mariyam •Pedicure
Azadeh•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service and Anna is kind, clean and fast! I am definitely going back, loved the result
Behandeling door Anna Krstic•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Elisa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is de derde keer dat ik hier kom en ik ben erg tevreden over de service 🤩. Anna werkt heel netjes en precies en ik ga altijd met een mooi resultaat naar huis!
Behandeling door Anna Krstic•Builder gel manicure
Eliza G.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige en vriendelijke behandeling. Nuttige adviezen.
Behandeling door Mariyam •Pedicure
Tineke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is aan huis, met een verrassend fijne ruimte. Onwijs aardige vrouw en stemt de behandeling goed af op wat je huid nodig heeft. Topper met wenkbrauwen! Ik ben helemaal blij en kom zeker terug!!