Eerste keer schoonheidssalon voor mij, dus even wennen dat er iemand aan je gezicht zit, maar Noek was echt top!
Enige minpuntje was dat de skin analyser het niet deed, maar die boek ik er de volgende keer weer bij.
Treatment by Noek
Dominique•over 5 years ago
Verified review
Noek is heel vriendelijk, relaxed en secuur. Het was een fijne behandeling!
Treatment by Noek
Judith•over 5 years ago
Verified review
Zoals altijd weer een fijne behandeling bij Tessa! Tessa is professioneel en zorgzaam, ze zorgt voor een fijne sfeer en de behandeling wordt goed toegelicht.
De nieuwe ruimte is te gek en draagt bij aan de ervaring van de behandeling!
Treatment by Tessa
Jessica•over 5 years ago
Verified review
een mooie en schoone en gezellige salon
Treatment by Tessa
Nel•over 5 years ago
Verified review
Top, ze zijn weer prachtig! Altijd professioneel. Dank je Tessa