Eerste keer schoonheidssalon voor mij, dus even wennen dat er iemand aan je gezicht zit, maar Noek was echt top!
Enige minpuntje was dat de skin analyser het niet deed, maar die boek ik er de volgende keer weer bij.
Behandeling door Noek
Dominique•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Noek is heel vriendelijk, relaxed en secuur. Het was een fijne behandeling!
Behandeling door Noek
Judith•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een fijne behandeling bij Tessa! Tessa is professioneel en zorgzaam, ze zorgt voor een fijne sfeer en de behandeling wordt goed toegelicht.
De nieuwe ruimte is te gek en draagt bij aan de ervaring van de behandeling!
Behandeling door Tessa
Jessica•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
een mooie en schoone en gezellige salon
Behandeling door Tessa
Nel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, ze zijn weer prachtig! Altijd professioneel. Dank je Tessa