Een salon met een hele prettige sfeer. Tessa legt van te voren uit wat ze gaat doen, en geeft gelijk tips over hoe je het zelf kan onderhouden.
Ze is vakkundig en grondig. Je komt heerlijk realext weer thuis
Behandeling door Tessa
Karin•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezichtsbehandeling en pmu
Behandeling door Tessa
Ine•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden met mijn wenkbrauwen weer
Behandeling door Noek
Yivat Muskens•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn om weer bij tessa te zijn voor een fijne behandeling!
Behandeling door Tessa
Geesje•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben helemaal dol op mijn nieuwe wenkbrauwen! Tessa is echt geweldig en zij werkt heel zogvuldig en netjes. Zij heeft goed geluisterd naar wat ik wil en heeft mij een goede voorlichting gegeven over wat te verwachten. Mijn wenkbrauwen zien er heel natuurlijk uit qua vorm en kleur en ik ben er heel blij mee.