Heerlijke salon met een geweldige relax stoel .toppie vriendelijk gezicht en geduldige uitleg.heel fijn ervaren.👍👍👍
Behandeling door Tessa
Truus•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
deze keer mijn wenkbrauwen laten harsen ipv epileren met een natuurlijke look als resultaat, verder ook mijn wenkbrauwen laten verven, wat de natuurlijke look versterkt
Behandeling door Noek
Marianne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne ervaring
Behandeling door Noek
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal weer verzorgd naar huis. In een gezellige sfeer en in een prachtige salon. 🥰