Nouk heeft het erg goed en secuur gedaan. Leuke, spontane meid. Ben erg blij met mijn wenkbrauwen
Behandeling door Noek
Yasmin•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom uitstekend geholpen!
Edwin•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect, blij (ook voor haar) dat ze weer open mocht, lekker gevoel na de pedicure behandeling
Behandeling door Tessa
Gert•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn, gezellig en rustgevend
Behandeling door Noek
Fabienne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is super aardig, professioneel, luistert goed wat je wilt (wenkbrauwen), en mijn voeten zijn weer heerlijk behandeld en een mooie gellak erop. Ze is erg nauwkeurig en hygiënisch.