fijne salon
Noek straalt rust uit, is vriendelijk, werkt zorgvuldig, legt uit, kortom fijne behandeling
Treatment by Noek
Mariëtte•over 5 years ago
Verified review
Erg tevreden over mijn wenkbrauwbehandeling. Tessa is super aardig en legt goed uit wat ze doet. Ik voelde me helemaal op mijn gemak!
Treatment by Tessa
Yivat Muskens•over 5 years ago
Verified review
Goed en proffesioneel geholpen
Treatment by Noek
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Vanaf de eerste keer dat ik er ben geweest voor mijn wenkbrauwen was ik er zeer tevreden over! Tessa is heel secuur en vriendelijk! Ik ga hier zeker vaker komen om mijn wenkbrauwen te laten doen :)