fijne salon
Noek straalt rust uit, is vriendelijk, werkt zorgvuldig, legt uit, kortom fijne behandeling
Behandeling door Noek
Mariëtte•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over mijn wenkbrauwbehandeling. Tessa is super aardig en legt goed uit wat ze doet. Ik voelde me helemaal op mijn gemak!
Behandeling door Tessa
Yivat Muskens•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en proffesioneel geholpen
Behandeling door Noek
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanaf de eerste keer dat ik er ben geweest voor mijn wenkbrauwen was ik er zeer tevreden over! Tessa is heel secuur en vriendelijk! Ik ga hier zeker vaker komen om mijn wenkbrauwen te laten doen :)