Heerlijke gezichtsbehandeling met ontharing wenkbrauwen en bovenlip. Tessa doet dat professioneel en zij is heel vriendelijk en zorgzaam. Bovendien hygiënisch, maar niet over-the-top.
Treatment by Tessa
Paula•about 6 years ago
Verified review
Fijne behandeling
Treatment by Tessa
Dineke•about 6 years ago
Verified review
Buiten professioneel is Tessa ook vriendelijk en gastvrij!
Treatment by Tessa
Geesje•about 6 years ago
Verified review
Genoten van een heerlijke gezichtsbehandeling, door een deskundige zeer vriendelijke Tessa. Bedankt hiervoor, kom over 6 weken weer terug.