Heerlijke gezichtsbehandeling met ontharing wenkbrauwen en bovenlip. Tessa doet dat professioneel en zij is heel vriendelijk en zorgzaam. Bovendien hygiënisch, maar niet over-the-top.
Behandeling door Tessa
Paula•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling
Behandeling door Tessa
Dineke•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Buiten professioneel is Tessa ook vriendelijk en gastvrij!
Behandeling door Tessa
Geesje•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van een heerlijke gezichtsbehandeling, door een deskundige zeer vriendelijke Tessa. Bedankt hiervoor, kom over 6 weken weer terug.